Birthdayyy

Japp, födelsedag idag. :) Fick det jag önskade mej, en bärbar dator! Och precis den jag ville ha också, så jeedra snygg, men jag trodde aldrig jag skulle få den. Fattar inte hur man kan ha så schyssta föräldrar :) Ja, så idag skulle vi ha temadag i skolan, vi såg på bio - Crash - som Felicia och jag hade sett förut och som faktiskt var bättre än jag kom ihåg. Sen tillbaka till skolan för diskussion om filmen. Vi åt lunch och sen sket vi i sista saken, nån gubbe skulle snacka i aulan. Jag drog hem och städade upp i mitt rum, dammade och så, känner mej duktig nu. Sen läste jag körkortsteori, som kommer gå åt helvete imorn, men jag orkar inte bry mej just nu. Vi åt god mat, som jag hade bestämt ^^, Sen kom mormor och morfar och jag öppnade mina paket! :D Fick två halsband, en film, en bok, prydnadssak av mormor, bärbara datorn. Mycket nöjd, och mer kommer det imorn ^^, Haha, jag älskar presenter.

Sovdags, tror jag bestämt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback