Är Södertäljes stolar kaxiga?

Hahaha. Jag garvar! Satt här vi datorn, kollade pa och så, så skriver en kille hej till mej. Jag skriver hej tilbaka och så säger han något om att han vill lära känna mej, men att södertäljes tjejer är så kaxiga. Jag börjar svara på det, och mitt i allt kommer mamma in och börjar tjata om ''ska den här stolen stå här'' och ''går inte de här sladdarna sönder om de ligger på golvet om nån stol kör över dem?''. Så när hon går ut, så tänker jag precis skicka iväg svaret när jag ser meningen som jag skrivit, hahah:

''Haha, är Södertäljes stolar kaxiga? :P ''

Hahaha, det är skumt vad fel det kan bli när man försöker göra två saker samtiigt. :P Han skulle väl trott jag var helt dum i huvudet om jag skulle svarat det där, hahah. :P

Var i köket förut .. Skulle bre en macka, när jag hör mamma och pappa viska ute i vardagsrummet :O Eller ja.. försöka viska. Ja, jag vet att det är min födelsedag snart men jag blir ändå orolig, tänk om de snackade skit om mej :O Haha ''Ne jag tycker inte vi ska ge Camilla några presenter ..'' Så när jag går förbi vardagsrummet, påväg ner till mitt rum tystnar samtalet .. När jag går ner för trappan hör jag ''tycker inte .. '' Bådar inte gott :( Hoppas de snackade om att de inte tänkte ge min lillasyster en moppe, och inte om att de inte vill ge mej det jag önskar mej. Jag fyller faktiskt 18 och om man inte ska få nått speciellt när man fyller 18 år, när ska man då få det? Liksom .. Jag fick inga presenter för 5000+ när jag var 15 år :S Så varför ska hon få det. Fast jag skulle bli väldigt glad för henne skull om hon fick det, men står det mellan min present och henne så tar jag min! (haha nähäää)

Känns helt skumt att man inte ska gå till skolan imorn .. Det är verkligen hell: stressigt, tråkigare kan det inte bli, man är konstant trött för att man går upp så tidigt. Men nu kan man bara slappna av en vecka :D Förutom att jag måste plugga på körkortsteorin .. Får inte glömma det. Fast det blir väl sista dagen, as usual.


Har kollat lite mer på Ellos.se och blev kär i detta linne. Och så ska jag nog beställa några av kläderna jag visade förut + halsbandet. De är ju faktiskt väldigt billiga! Och jag gråter fortfarande över att hjärthalsbandet (sista bilden) inte finns kvar på ASOS.se :(

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback