5/4 -07

Jag mår inge bra .. Har ont i magen och länge upp, typ vid revbenen. Gör ont när jag andas också .. :( Det är inge kul. Fast skönt att jag är ledig iaf .. Så jag kan ta det lungt. Men min plan om att städa idag lär ju inte hända nu, gör jätteont när jag står upp :( Då kan jag ju knappast flänga omkring och byta gardiner, damma, damsuga osv ..


Idag är det två veckor kvar tills jag fyller år

Aj vad ont jag har :'(

----

Så jävla pinsamt. Det kommer en bil utanför, och så plingar det på dörren. Jag är påväg mot den för att öppna och ser då genom glaset en massa röda färger och så. Påskkärringar. Ropar på mamma men hon hör inte, hon är nere i källaren och tvätter vår jävla toalett. Pappa vägrar öppna, jag vägrar öppna. Jag har väl fan inget godis att ge dom :S Så ropar jag på mamma, och pappa ropar också så tillsist efter typ 10 jävla minuter kommer hon upp och tror att de ska stå kvar där. Fan va sur jag blir, SEGA JÄVLA FAAN. Skitpinsamt ju, för de såg säkert mej genom glaset när jag var påväg att öppna. Fan va schysst att dissa små barn som vill ha lite godis. Men kul att öppna dörren och sen inte kunna ge dem nått godis .. OH jag blev så jävla sur på mamma, sega jävel. Tror att de var några barn från hennes jobb, för de kom ju i bil .. (hon jobbar på dagis) Aja. Sen börjar vi bråka för att mamma tyckte jag skulle ha öppnat dörrjäveln men hon får väl fan sköta sina dagisbarn själv :S Vad skulle jag sagt ''Ne jag har inge godis småbarn, men om ni väntar i 10 minuter så kaaaanske min mamma kommer och då kaaanske ni får lite godis. Den som väntar på nått gott!'' Haha, ne .. Så synd, det blev inge godis här, skyll på er sega dagisfröken.

Fattar inte hur den där jävla människan kan göra mej så jävla arg HELA TIDEN

Ohh nu springer det omkring fler påskkärringar här utanför :O
Ööö, och nu snöar det :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback