Josh



Josh


Jag har inte direkt varit ett fan av Las Vegas, tvprogrammet alltså. Men just nu och under en tid har det gått i repris och det råkar vara precis den tiden jag kommer hem från skolan och utmattad efter dagen lägger mej framför tv:n .. Så det har bara blivit så att jag kollat lite haft då och då, men så har jag tyckt att det blivit bättre och bättre och nu är jag helt inne i det :P Och Josh Duhamel som spelar Daniel McCoy råkar vara  jäkligt snygg :D

OC idag, det blir bara bättre och bättre. Tyckte inte att förra säsången kunde stå upp emot säsång ett och två, men den här har börjat riktigt bra. Första avsnittet var jag lite skeptisk till, men sen har det bara blivit bättre och bättre, finns ingen serie jag älskar mer än den allstå. Fast det är en hel del serier jag förjer iof. Lost tex.. som i princip alla som kollade på det från början har slutat kolla på. Visst, det händer en jävla massa konstiga saker på den där ön men jag kan ju inte bara sluta kolla för det, efter två eller tre säsånger. Sen har vi Prison Break, Desperate Housewives, Ugly betty, Idol, One tree hill, Top model .. Haha, sen finns det säkert fler. Men OC slår allt.

Tack och hej, sovdags ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det här inlägget stämmer till punkt och pricka så bra in på mig :P

2006-11-30 @ 18:24:55
Postat av: Camilla,

Stämmer nog in på rätt många ;)

2006-11-30 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback