FREDAAAAAAAG!

Idag var nog bästa dagen på länge. Vi har skrattat massa på jobbet, alltså mina kollegor <3 Helt underbara! Jag har skattat så jag kiknat flera gånger, och mellan de gångerna har solen lyst in och livet kännts ganska så bra. Till skillnad från vissa dagar! Lagom med patienter, lagom tempo och trots en lång arbetsdag på 10 h, så blev den jättebra. Den här fredagen var välbehövlig. Och helgen är fullbokad, eftersom jag nästa helg åker till Göteborg och firar världens finaste kompis på hennes födelsedag. Det ska bli himla roligt! Ska rota fram en bild på henne och mig bara för det.
 
Pluttisar för 6 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha åh ❤️

Svar: Haha RIKTIGT snygga!
Camilla K.

2015-05-31 @ 17:40:38
Postat av: Mamma

Va söta ni va då! Och lika söta nu! Pusselipuss från din mamma <3

Svar: <3
Camilla K.

2015-05-31 @ 18:40:56
Postat av: felicia

hahahah vilka hetingar

Svar: I din säng :D
Camilla K.

2015-06-01 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback