Sista kvarten

Haft en toppnenhelg i fina vädret. En sväng på stan med Jessica, grillat hemma hos mamma och pappa, Miras dop, cykeltur, fotande i kvällssolen, morsdagfika hos mormor och ett avslut av helgen i soffan framför Game of thrones med Jesper. Game of thrones, en serie som alla alltid sagt är så bra men som jag varit så skeptisk till, utan att ens veta någonting om den. Men den är ju så bra! Jag slutade med min antibiotika (som man inte fick sola då man åt) i torsdag, skulle vänta en vecka med att sola efter det men jag höll mig till idag. Tänker tusan inte vara en total blekfis när vi åker om två veckor. Så nu har jag fått en härlig grisrosa färg på bröstet. Många har klagat ett x antal gånger på denna supervärme, inklusive jag själv, men i slutet av denna kommande vecka ska det regna och bli kallare, då kommer vi ångra våra ord..
 
En och en halv vecka kvar i skolan innan sommarlov och resan.. Kämpa sista kvarten nu!
 
Underbara fina Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback