Farväl och firande

Nu har jag vinkat av min pojkvän som lämnar mig själv hemma tills på torsdag kväll. Han ska till Sundsvall på slutprov i sin utbildning. Skulle aldrig kunna bo själv, så fort jag kom upp igen efter att ha följt honom till bilen känns lägenheten helt öde och i vanliga fall när man är själv så vet man att någon kommer hem snart, men nu är det ingen som kommer på fyra dagar.. Vilket inte är SÅ lång tid men jag hatar att sova ensam, så det känns ändå som en liten evighet. Men ska inte sitta här och uggla länge till, ska göra iordning mig och gå en promenad som får sluta nere på stan där jag har lite ärenden innan vi ska träffa Johanna och äta lunch i solen. Och ikväll är det Talangfinal. Det går ingen nöd på mig liksom.. försöker jag intala mig. Inte förrän ikväll när det är läggdags iaf.
 
Vi hade det supermysigt igår hos Alex, hon bjöd på kött-middag och samtalsämnena var sådär förbjudna och härliga, haha. Och kladdkaka som var himelskt god, och strawberry daiquiris.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback