Happy day

Puuuuh. Eftersom jag gick upp vid fem imorse och mitt huvud har bråkat riktigt mycket med mig på senate tiden tänkte jag skaaa jag orka träna idag, och det orkade jag bannemig!! Efter en timmes gym kände jag lite spontant sådär för att prova spinningen. Har spinnat mååånga gånger förut men för ett x antal år sedan nu. Så jag bokade in mig på passet och fem minuter senare var vi igång, det var sååå kul!! Så mycket roligare med lite pepp från någon, musik till och lite annorlunda än det jag har gjort nu senaste månaderna. Men något som förstörde var att jag nästan fick kramp i ena foten och i samma fot domnade mina tår bort, haha, eftersom pedalen liksom slutar efter halva foten. Så pedalen tröck på fotsulan och gjorde väl så några nerver hamnade i kläm. Fel skor helt enkelt, men det var så frustrerande att det bara blev i en foten, andra foten kändes hur bra som helst och jag blev förvånad över att det gick så bra på passet. Jag minns spinning med skräck eftersom vi tränade det myckt förr och det blev bara föör mycket. Spydde på det till slut.
 
För övrigt har det varit en skön dag på praktiken, eftersom vi knappt hängt något alls på avdelningen utan varit på KTC (kliniskt träningscenter) och tränat inför examinationen om en och en halv vecka. Tränat på sond, perifer venkateter och urinkateter. Börjar klarna lite där! Många moment att hålla reda på dock. Fler än man kan tro. Sen blev det lite städning på avdelningen som stängde över helgen och sen fick alla glatt gå hem tidigare!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback