SÖNDAG

Nooooo söndag igen. Fasiken var helgerna ska gå fort då. Helgen har bestått av träning, fredagsmys, plugg och bio!! Har varit en sväng till Media Markt också för att köpa en hårddisk, så nu ska jag äntligen rensa och fixa bland aaaalla filer på datorn och på andra hårddiskar. Snart.. När jag orkar och har tid.
 
Igår var det ju så fint väder och jesper fixade med båten i sina föräldrars trädgård, så min plan var att få lite plugg överstökat och sedan ta en med en bok och sätta mig i solen där. Men det där jäkla patientfallet tog mig typ hela dagen så när jag väl var klar hade han redan kommit tillbaka. Ångest på den.
 
Idag är det typisk söndag med tvättning, städning, plugg och träning. Eller en promenad. Jag är så otaggad på att gå in på ett gym i detta väder. Blir nog promenad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback