The Hunger Games

Nuuu så ger jag upp det här för dagen, nu ska jag äta middag och sen ska jag koppla bort allt som har med plugg att göra och träffa Sara som är hemma över påsken!! Vi ska gå på bio och se The Hunger Games, den verkar bra. Har fått höga betyg på imdb iallafall. Så det ska bli mysigt. Något som inte ser lika mysigt ut är vädret utanför just nu, helt grått och det regnar. Den har dagen har varit helt galen, det har typ skiftat väderlek hur många gånger som helst. Från att det snöade när jag vaknade, till regn, till sol, vind, regn, sol, vind. Nu är det så grått när man kollar ut så det ser ut som någon sänkt mättnaden. Haha. Vårväder. Haha, nu haglar det helt plötsligt!

 
Det gick förresten stålande för oss igår med byrå-byggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback