ONSDAG.

Idaaag har jag verkligen haft en riktigt jobbig och slitig dag! Jag vaknade, åt goda rester ifrån imåndags till lunch, och sen gick jag och la mig på altanen med isvatten, en glass och en bok i solen. Det var niiice. När klockan började bli efter fyra och jag kände att min kropp börjde bli lite för stekt så tog jag en dusch, hämtade min pojkvän och åkte till minigolfbanan där vi mötte en massa andra trevliga människor. Så minigolfade vi, och det tog en himla lång tid eftersom vi var så många men trevligt var det! Det gick ju sååå bra för mig i början men sen tappade jag fokus totalt och råkade förlora ALLT dvs så fick jag köpa glass åt vinnaren. Usch så dåligt av mig. Sen köpte jag och J mat och åkte hem och såg Grown ups. Ja, riktigt jobbig dag alltså..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback