FREDAG.






Asbra fredag! Vi började dagen med en snabb föreläsning i skolan innan vi åkte mot Sthlm central och vidare till Odenplan för att hämta ut våra e-tjänstekort. Skönt att ha det gjort då man behöver det när vi ska ut på fältvecka nästnästa vecka! Inte långt kvar, det ska bli skitkul! Jag hamnade på Lungmedicinsk avdelning på KI i Huddinge.

Senare skulle vi äta lunch och det blev sushi så jag handlade alltså sushi för första gången i mitt liv, jag har bara smakat det en gång förut när det ingick i en buffé. Jag kan ju säga att.. ja.. det var en upplevelse. Och ingenting jag känner för att köpa igen! Men som sagt, upplevelse.. Haha! Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag iallafall och man kunde ju inte annat än att få lyckokänslor när vi gick i solen och allt droppade omkring oss. Låt tiden gå fort så det blir vår nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback