Göteborg.

Jag har haft en väldigt bra helg i mysiga Göteborg hos Sara i henne och Elins fina lägenhet. Vi har lagat mat, sett idol, spelat gitarr, fikat, pratat och myst, shoppat, firat vår namnsdag, varit på bio, ätit lussebullar, bowlat, ätit godis, sett på film och lyssnat på och asgarvat åt inspelningar av mig när jag pratar i sömnen. Som tur är kommer Sara hem om bara en månad för att fira jul och nyår. Det är det som är fördelen med att ha henne i Göteborg och inte i USA, man får hem henne över julen!!












Kommentarer
Postat av: Sara

Det var en väldigt mysig och kul helg :D! Och liiiite fler fördelar finns det väl endå med att jag bor i gbg istälet för Jersey ;) haha <3

2011-11-24 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback