Magnus Betnér

Goddagens! Jag ligger här och dricker te och hoppas på att jag ska få lite ork att göra iordning mig senare så jag kan följa med tjejerna till Alex och Patrik. De har flyttat till Lidingö så vi ska dit och kolla in nya lägenheten och laga lite middag. Det måste jag väl orka med, jag orkar iallafall inte med att sitta här och vara rastlös en kväll till. Vi ska åka bil så de blir skönt! Förutom att vi precis fick reda på att det är Stockholm Marathon idag, så vi får åka världens omväg pågrund av avstängda vägar. Typiskt.

Betnér på Olearys i torsdags var grymt förresten! Sara och jag åt först sjukt god middag innan allt började, tre komiker uppträdde och så grymma konferenciern Martin Lagos som också drog skämt, han var jättebra. Den enda som fick mig att skratta så jag grät var dock Sven Brundin! När Betnér började snacka sist av alla fick man bara en overklighetskänsla, allt var nedsläckt förutom där han stod och det kändes bara som man kollade på tv och inte att han stod där två-tre meter ifrån oss! Vi hade platser väldigt nära. Skitbra kväll iallafall, tack bästa fina underbara Sara ♥

















Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt bra kväll var det! Tack själv finis <3

2011-05-29 @ 17:26:01
Postat av: Sven Brundin

Tack för de fina orden och jag håller med. ;)

2011-05-29 @ 22:14:21
Postat av: Emma

Ja, jag måste hålla med dig om att Svenne är riktigt sjukt rolig! Måste säga att stoltare brorsdotter får man leta efter :)

2011-05-29 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback