Krock

Ikväll har Linda konsert i sin skola och jag skulle egentligen åkt med mamma med flera men jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom jag vill se Eurovision-semifinalen för att se om Sverige går vidare. Och för att det är så långt att åka. Hade inte varit lika viktigt att se Eurovison idag om det inte hade varit så att jag inte kommer kunna se finalen på lördag, för då är det nämnligen födelsedagsfirande inplanerat. Så då får jag se denna semi och vara glad för nått! Men den krockar ju totalt med Criminal minds.. Så jag vet varken in eller ut! Men vad gör det om hundra år.. Vilket härligt i-landsproblem. Tur att det finns repriser. Synd att femman inte visar Criminal minds på sin webbtv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback