Efterfest hos Glenn

Idag när jag vaknade upp var jag helt förvirrad och sargad. Haha. Jag trodde helt säkert det var söndag och jag tänkte ''vad skönt att jag inte jobbar imorgon, men i övermorgon jobbar jag ju''. Tog ganska lång stund innan jag fattade att det var torsdag och då kändes det så jävla bra!! Hela helgen kvar och efter helgen är det bara en jobbdag och sen åker vi!! Sargad var jag på benen av alla myggbett jag fick igår och under fötterna eftersom jag gick hem från krogen, barfota. Eller ja, i nylonstrumpor.

Hela dagen och kvällen igår var hur bra som helst, alla hemska myggbett är värt det. Efter studentfirande för Linda bestämde Sara och jag oss för att dra till Olearys som hade bartömning, det var smockat med folk och väldigt roligt. Efteråt gick Sara, jag, Simon och Jesper hemåt men av någon anledning hamnade jag och Jesper på en efterfest hos Glenn. Jag försökte slå killarna i bilspel men den planen gick lite åt skogen, men jag var glad ändå. När jag kom hem klockan fyra så skulle jag dessutom lägga mig och kolla på 90210, undra hur mycket av det avsnittet jag minns idag. Inte så mycket tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback