Adidas


Här är min nya adidaströja. Den är klarröd och jag tror inte att jag äger något i den färgen, knappt att jag någonsin gjort det. Men man får ta vad som finns när de där dyra tröjorna äntligen är på rea, och jag har redan en svart. Gillar den ändå skarpt, den röda.

Alldeles snart ska jag ta mig en dusch innan jag ska möta Jessica och Sara på stan, vi ska ut på omöjligt uppdrag. Haha, vi ska handla presenter. Och jag mitt pucko hoppas hitta något jag kan ha på mig på lördag så jag har fört över 500 kronor från mitt sparkonto. Inte okej men jag kunde inte stoppa mig själv. Heheh.. Har dessutom lånat 500 av mamma så 1000 kronor kommer försvinna direkt när lönen kommer på fredag. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback