Nittonde december

Skrev en lista med 10 punkter idag och åkte ner på stan. Lyckades handla/fixa typ tre av punkterna så det gick inge vidare, resten hittade jag inte. Träffade på Niklas iaf, som jag inte sett på månader eftersom han varit i Portugal genom skolan, när vi stod där och diskuterade juldagen lite så kom vår moster/faster förbi också, så det blev ett litet släktmöte där. Vi bestämde att vi ska äta tacos på juldagen (då vi firar jul med mammas släkt), hoppas resten av släkten håller med!

Så ja, jag hittade alltså inte mycket av det jag sökte på stan, bland annat en present till mormor, så nu har jag skickat efter en sak och håller verkligen tummarna för att det ska komma senast på fredag. Suck, jag som varit så tidigt ute med alla andra julklappar. Nu måste jag dessutom till stan på fredag och köpa en sak som behövs till det jag beställt alternativt köpa något annat om det inte kommer i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback