31/12

Oookej, fick mig just en smärre hjärtattack då jag stod längst upp i vår trappa här hemma. Hade mobilen i mobilfickan men så gled den ur och stutsade ner för hela trappan och landade med en crash längst ner, och föll i två bitar. Men åh vilke glädje när jag kom ner och insåg att den funkade som den skulle och inget krossat glas. Som jag skrev på facebook, hade det varit en iphone hade ju glaset helt klart spruckit. Känns som jag läser varje dag om någon som tappat sin iphone i golvet och så har glaset spruckit, haha. Jag är så glad för mitt kära Sony ericsson. Och irritad över att jag nu tappat mobilen flera gånger för att den glidit ur mobilfickan, varav en gång i asfalten så att den fick fula repor på översidan. Men den lever ju iaf fortfarande.

Mellandagarna har varit filmvecka, började veckan med att åka på bio med tjejerna, vi såg The Time, och den var inget att ha. Sen såg vi film i onsdags hos Jessica, och drack Chailatte (får inte glömmas), vi såg The last king of scotland och den var den bästa filmen den här veckan. Igår var jag och mamma uppe på Heron och kikade lite i affärerna, vi hann kika ytterst lite för att vi åkte runt och letade efter MQ där vid Kungens kurva ett tag först utan resultat. Sen kom Monica och vi gick på bio, Simon och ekarna såg vi. Den var bra, men lite seg ibland så jag satt där och gäspade lite.

Drog med Jesper mfl till Dan efter vi kommit hem från Heron och där såg vi Jägarna 2, vem hade sagt att den var läskig? Eller hemsk, eller vad det var. Den var iaf inte läskig alls men helt okej. Inte riktigt som ettan. Slutar filmveckan ikväll hos Sara, vi ska se Limitless. Den är skitbra har många sagt.

Förövrigt så gick vi in på Media Markt efter bion igår och när det var fem minuter kvar tills de skulle stänga gick jag bort till kamerorna och kollade. Det slutade med att jag gick därifrån med en ny kamera. Så det kan gå. Men jag var jätteglad för det, jag blir ju alltid så glad när jag köper nya kameror. Hoppas den lever upp till allt bra alla sagt om den bara. Canon powershot s95.

Fascineras fortfarande över att min mobil stutsade hårt i trappan och golvet flera gånger utan att få några men. Pjuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback