Sista dagen i augusti

Jag sov fem timmar inatt men klarade mig ändå igenom den här dagen förvånansvärt bra, jobbade från åtta till fyra och dagen var en riktig bajsdag. Ordagrant!! Haha, först bajsade en unge på golvet, hahaha.. Som en annan unge sen tog i... hahhha.. Senare på dagen tappade jag min relativt nya klocka som jag verkligen gillade i toaletten, när jag torkade ett barn, den ramlade ner i bajset. Så otroligt fräscht. Jag sprang ut i panik så fick en annan komma och ta upp den hahaha. Allvarligt.. Så otroligt äckligt. Och typiskt.

Annars har det varit en nice, mysig och solig dag. Var hos mina små solstrålar först och senare hos de äldre barnen, en av de små har döpt mamma till Chatrina (hon heter Chatrin) och mig till Kalella. Hahahah.. Åh.. Söta barn. Det är underbart att börja jobba igen även om mitt huvud vill dö ibland av ljudnivån och kaos som är íbland, och fastän jag dör när jag går upp tidigt och fastän jag känner mig lite krasslig, för man uppskattar så mycket mer de stunderna man är ledig.

Men jag tänker att jag ska göra så många saker som att gå ner på stan och fixa saker, städa, välja bilder till min tavelvägg och fixa med Samosbilderna men idag har jag bara spelat Wordfeud sen jag kom hem, hahah, jag älskar den appen, jag som älskar alfapet, perfekt. Men jag blir sjukt otålig när folk segar på att lägga, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback