what?

Fick en mindre chock när mamma ringde mig på jobbet idag och sa att pappa var påväg till Moraberg för att köpa .. FYRA tvapparater. Vill du ha en? frågade hon. Det var en 32tum på erbjudande på elgiganten. En till mig, och en till Linda. Och så två 40tums, en till vardagsrummet och en till gästrummet. Jag funderade på om min pappa hade fått en knäpp i huvudet. Men jag ville inte ha någon tv som jag inte ens hade sett, och jag är nöjd med min tjocka, gråa 24ellernåttsånttums-tv.. Så jag ringde pappa och vi bestämde oss för att vi skulle avvakta med den ena 32tumstvn. Såhär efteråt känner jag mig lite dum som tackade nej till en stor platt-tv. Men det känns jäkligt onödigt att köpa en ny tv bara för att..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback