23.00


Jag skulle iväg och handla lite förut bara men hamnade på Filmkedjan nere på stan. Där träffade jag otippat på min syster och hennes kompis, och det slutade med att jag hyrde en film. The butterfly effect 3. Ettan var hur bra som helst och tvåan var ganska så seg så jag vet inte vad jag ska tro om denna, hoppas den är bra!! Efter filmhyrandet så skjutsade jag Linda och Disa dit de skulle och sedan åkte jag hem. Fast nu börjar klockan blir ganska mycket ändå så jag börjar fundera på ifall jag ska se filmen imorgon istället och bara se ett Aliasavsnitt nu. Nu för tiden får man tydligen ha filmerna från Filmkedjan i en vecka. Lite överdrivet länge kanske? Men visst, varför inte. ps. min mamma är BÄST. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback