Snödroppar i rabatten

Det blev en trip till Moraberg iallafall. Jag skulle gå tänkte jag, eftersom det var så fint väder... Men när jag hade gått 50 meter blev jag blöt om fötterna, sen insåg jag att jag hade tagit på mig för lite kläder och sen dog min Ipod. Då blev jag lite sur. Så jag gick till jobbet och hämtade bilen som mamma hade där istället. I Moraberg kollade jag på kameran jag vill ha, frågade lite om den och kände lite på den. Bra att se den irl för den är mycket mindre än man tror. JAG VILL HA DEN. Hehe. Sen spontanköpte jag de rosa data- högtalarna nedan. Snygga och praktiska! Men nu när jag kommit hem och provat dem så vet jag inte ifall de var så bra som jag trodde.. Eller som jag ville, snarare, jag trodde inte så mycket. Så vi får se om de blir kvar eller om jag lämnar tillbaka dem.

Vilket underbart vårväder det var idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback