Fredag kväll

Hej. Vet inte varför jag skriver här för jag är så vansinnigt trött. Men idag när jag kom hem från jobbet så la jag mig i sängen, loggade in på skype och pratade med Sara ett tag. Var länge sen vi gjorde det nu! Det var skönt. Sedan blev det middag som jag åt framför tvn och när jag bara hade läst lite bloggar och så så kom Elin, Micke och deras hårddisk. De ville ha lite bilder och filmer, jag tog lite serieavsnitt av dem också; Heroes och True blood. Vi kollade på en massa bilder, älskar minnen. Bilder är så bra, dagar man helt hade glömt utan bilder kan man minnas när man ser på dem. Det tog en himla tid att ladda över alla filmerna och serier så vi kikade lite American pie och lite Raw också. Nu har de precis gått och jag ska stupa i säng. Ett stort problem är bara att jag är jättehungrig men jag orkar verkligen inte äta. Ska försöka ignorera hungern istället, sova och äta imorgon. Om det går. GODNATT!

Min Sara med hjärtat hon fick av mig i studentpresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback