Slut på helg

Det var ingen som var sugen på bio igår, eller så blev det försent för att gå.. Hur som helst så åkte jag och Felicia ut till Emil och spelade lite spel med honom och Pontus. Buzz, Geni och Picasso blev det. Idag har jag och Felicia letat boende på Gotland större delen av dagen, vilket vi gjort nu ett bra tag. Idag ringde jag hela 15 nummer och sa ''Hej, jag ringer angående boendet på gotland som du hyr ut i sommar'', kände mig som en broken record. Inte ett enda jävla napp heller, helt sjukt. Antingen är det upptaget v.29 eller så hyr de inte ut till ungdomar. Så jävla störande att vi skötsamma ungdomar ska få ta smällen för att vissa inte är det. De drar alla över en kamm och låter inga ungdomar alls hyra, fast det är ju visserligen inte så konstigt eftersom de omöjligt kan veta vilka som är skötsamma eller inte.. Väldigt störande. Frustrerande. Aja, vi leter vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback