Lördagskväll

Har precis ätit lördagsmiddag. Grymt gott med bakad potatis, kyckling och tzatziki. Efter det såg vi på när en 22årig kille vann en halv mille i Postkodsmiljonären. Det skulle sitta fint med en halv miljon alltså..

Om en stund ska jag iväg med Felicia och hyra film. Och jag hoppas på lite tur med filmväljandet idag för vi har kommit hem med de allra skummaste filmerna förut.

Lars Winnerbäck live har gått på högsta volym hela eftermiddagen till städandet. Hugger i sten på liveskivan är helt magisk.. då kan man ju undra hur det är live live. På riktigt.

Förresten. Det är tydligen en match mellan Barcelona och Real Madrid ikväll. Eftersom jag har sånna oerhörda kunskaper när det gäller fotboll så tippar jag 3-2 till Real Madrid. Felicia tippar 3-1 till Barcelona. Skitspännande det här ju. Som sagt, tippnignen är grundad på mina kunskaper om fotboll. Jesper tippar 3-3. Undra vem som vinner? Blir ju asnervös. Kvällen blev plötsligt så mycket mer intressant. Hahaha.

Det roligaste är att jag just blev liiite lite osäker på ifall detta är fotboll eller hockey. Fast innerst inne vet jag ju att det är fotbll. Men ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback