Va?

Synd att klockan är över sju och jag inte har kommit ner på stan idag.. Men det finns ju faktiskt en anledning. Trodde jag skulle möta Johanna på stan någon gång innan sju, men så blev det ju inte så. Det blev inställt. Så nu har jag varken hämtat ut mina skor eller köpt något till mig själv så att jag blir glad. Istället ska jag möta Sara och Felicia nere på stan om ett tag, vi ska hyra film.. tror jag? Det var det som var tanken iaf. SARA ÅKER OM TVÅ VECKOR OCH FYRA DAGAR. Fast jag föredrar att inte tänka på det, mycket bättre det. Alltså haha.. hon ska vara borta i tretton månader. När jag väl tänker på det börjar det bara snurra i skallen. Så jävla mycket känslor och fan inte en enda bra.. Bara en massa förjävligt och tankar som hur i helvete ska jag klara mig.. vavavavava. fattar inte.. nån??? .. ?!?!??!!

På tal om något annat.. så försökte jag mig på lite mer gitarr idag men eftersom jag hade av mitt inbyggda plektrum igår (min tumnagel) så gick det inte så bra. Gjorde mest ont. Jag måste lära mig plocka bra, det är så  fint. Men svårt. Men fint. Fast fattar inte hur jag ska kunna lära mig för det verkar sjukt svårt som sagt. Sjuuukt. Svårt.

Fan va babbligt. Kan vara för att jag sitter o lyssnar på Svennebanan på Spotify.
http://open.spotify.com/track/5IxUJIYiwfkwa9Q2hMcNxm
Säger inte att den är bra.. Men jag längtar till lördag när jag hör den. För jag tror vi ska festa då? Kanske?? Senaste festtillfällena har blivit så himla misslyckade för mig del så jag hoppas det blir kul. Om det ens blir av.. Men om..


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt :P..ne men, vill verkligen inte åka ifrån dig :'(.. finns inte ord hur mycket jag kommer sakna dig. Usch..hemska tanke, som sagt..lika bra att inte tänka på det..försöka iaf..



Kommer alltid finnas här för dig, alltid, det vet du! Älskar dig nått obeskrivligt<3

2009-09-05 @ 20:33:07
Postat av: Camilla

Detsamma <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback