Shopping shopping

Herre.. Jag hittade så otroligt mycket fint på stan idag! Köpte drömskorna, ska förmodligen ha dem imorgon. Köpte hela outfiten till imorgon: Svart klänning, svart halsband, vit ring, svarta fjäderörhängen, svart skärp, svart väska och en mönstrad kofta. Haha! Och så skorna! Kommer bli jättefint. Men spenderade alldeles för mycket pengar, köpte det mesta på kortet och nu vågar jag inte kolla hur mycket som är kvar. Får ha lite köp-förbud nu ett tag så ordnar det sig.

Förutom morgondagens outfit köpte jag också en varm jobbjacka, en mössa på Åhléns och en till väska. Tror det var allt.. Vilken shoppingdag! Sitter och ser Idol nu. Men mest väntar jag på Cirkus Möller. Idol börjar bli rätt långtråkigt.. Så jag sysslar med att fixa med lite bilder samtidigt.

Blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll. Synd det.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, snygga skor!

Postat av: Camilla

I know! Älskar dem

2009-11-02 @ 00:44:26
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback