Krångel och strul

Jag blir så jäkla less. En timme innan vi skulle åka till Johanna i lördags så bestämde sig mitt simkort för att börja krångla. ''Kort spärrat'' stod det när man skulle ta kort. KORT SPÄRRAT?! Hur i helvete kan ett simkort vara spärrat? Och speciellt utan att man har gjort någonting. Jävla skit vad allt går skit utan att jag fattar vad som hänt ibland alltså, jag blir galen. Vi löste iaf det hela för stunden med att jag lånade Felicia simkort den kvällen.

Men nu spelar det ingen roll om jag har ett simkort eller inte för nu har jag ingen jävla kamera längre heller. Mötte Marcus nyss på stan och fick min kamera som jag glömde i hans pappas bil. Antar någon har klivit på den eller så, troligtvis jag, för displayen funkar inte. 2000 i sjön. Jag är så trött på kamerastrul och skit nu att jag har inte ens lust att köpa en ny. Jag har lust att sluta fota. Eller något. Just nu iaf. För allt går ju bara åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Allt brukar lösa sig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback