Pissigt

Konstig dag idag. Den har varit så jävla pissig vissa gånger men andra ganska bra. Började med att jag blev väckt klockan åtta av att de ringde från jobbet. De behövde personal. Och när jag väl stressat som en dåre för att hinna till nio så kommer jag där och får höra att hon som ringt dit mig inte hade pratat med de andra och jag behövdes inte egentligen. Som 'tur' är så får man jobba de tiderna man blivit lovad. Men det var ju inte så kul när ingen behövde hjälp och jag bara blev omkringskickad överallt. Så det kändes ju sådär. Men men, pengar som pengar. Började dagen med att leka med bebisar, åt lunch med de stora barnen och sövde mellanbarnen. Rätt perfekt dag egentligen.

Efter att jag jobbat klart hämtade mamma mig och när vi kommit hem gick jag och köpte blommor till Jenny som fyller 30 idag. (Grattis!) Lite ärenden på stan hann vi med (och där har vi en till pissig sak som jag dock inte kan nämna här i bloggen) innan vi åkte till henne och fikade. När vi skulle åka därifrån hände en pissig sak. Min moster skulle stänga bakluckan men min mammas huvud var i vägen. Det blödde som fan och jag trodde inte jag var så känslig men kände mig verkligen helt svag. Svimfärdig, illamående. Ont i magen när jag tänkte på att det kunde gått värre. För som tur var verkade det inte vara någon större fara. 

Vi har ätit god mat och nu ser jag Idol. Roligt med Michael Jackson-tema! Har hyrt en film som jag tänkte se efteråt, Pride & glory. Kom ihåg att jag tänkte se den på bio när det gick men det blev aldrig av. Problemet är bara att jag redan är jättetrött. Så vi får se hur det går..







Kommentarer
Postat av: alex

Gillade du Pride & Glory? Jag tyckte den verkade cool efter trailern men jag såg inte ens klart på filmen när jag hyrde den förut...

Postat av: Camilla

Aa faktiskt så tyckte jag om den väldigt mycket :) Men jag gillar sånna typer av filmer så är nog därför:p

2009-10-18 @ 21:50:18
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback