??

Jag ska snart iväg och jobba. Och i eftermiddag är det meningen att jag ska ta den där sprutan. Jag är livrädd för att jag är spruträdd, blev lite kaos i mig när jag fick smset från mamma där det stod att vi skulle ta den idag. Men nu känner jag mig även lite rädd för denna spruta.. Biverkningarna. Som jag förstått det så är experterna oense om hurvida det är farligt eller inte att vaccinera sig och många experter säger att de inte tänker vaccinera sig själva eller sin familj. Vad ska man tro?? Samtidigt är det ju jättemånga man känner som vaccinerat sig så? Men ändå lite läskigt att man inte vet vad som kan hända i framtiden om man tar detta vaccin. Fan, först ska man vara livrädd för svininfluensan och sedan för vaccinet. Frågan är bara vilket man ska vara räddast för.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback