Ångestsöndag.

Min dator är jätteseg, vet inte vad den har fått för ryck men det är sjukt störande.. :S Jag är seg jag med. Och sjuk. Fasiken, hostar och är hes, och det killar i halsen. Jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar när det killar. Vart det än är. Hade nå slags utslag på ryggen när jag var yngre som jag fick ibland, var hos doktorn och allt med det och jag minns att det var så jobbigt! Och nu killar det i min hals, och jag blir galen, speciellt när man ska sova. Vill bara hugga halsen av mig själv eller något :-) och min näsa är död. Min visdomstand gör döont. Mitt huvud sprängs. Jag mår så bra just nu!

Men till nästa helg tänker jag vara frisk. Det måste man väl ändå kunna få begära? Har ju varit sjuk i två dagar och till lördag är det sex dagar. Sammanlagt åtta dagar. Längre än så tänker jag inte vara sjuk. En bra sak är att jag inte har någon feber, så det är inte svinis! När man tagit sprutan kan det ta upp till två veckor innan men har fått skydd mot svininfluensan, har jag hört. På onsdag har det gått två veckor! Men som sagt.. Ingen feber för fem öre, så det är luuuugnt.

Just nu ser jag på Vem kan slå Filip och Fredrik. Gillar att se på Fredrik. Hehehe. Efter det: Paradise hotel. Sen: OC. Jag såg på första avsnittet av Robinson Karibien tidigare idag. Ska nog följa det iår. Ganska så bra var det. Lite roligare med fina stränder än träsk som det var något år. Och Paolo Roberto sköter sig bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! Tips för kill (& speciellt ont) i halsen är Zyx. Finns på apoteket & gör dig bedövad i halsen. Jätteskönt om det gör ont & jag kan tänka mig att det även fungerar mot halskill :o). Kram kram

2009-11-23 @ 09:09:07
Postat av: Camilla

Tack för tipset! Nu har mamma köpt det till mig :-)

Postat av: Jenny

Du måste berätta hur du tyckte det funkade. Det är lite läskigt för man blir liksom helt bedövad i halsen men det är väldigt bra när man ska sova speciellt, så man kan somna :o). Krya på dig! Kram

2009-11-24 @ 15:33:27
Postat av: Camilla

Jag vet inte riktigt, det känns som sagt väldigt läskigt haha, mest min tunga som domnade :p Men tror de funkar lite iaf! Och framför allt var de goda, mamma köpte mint ^^, haha.

2009-11-24 @ 22:39:55
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback