Sjuk?

Tjenare. Jag har blivit sjuk, skulle man väl kunna säga, och det har verklgen gjort mig väldigt deprimerad. För jag känner mig redan ensam efter att Felicia åkt, och nu när jag inte ens kan hitta på saker blir de värre. Plus att jag har så himla ont. Jag ska till doktorn imorgon, jag hoppas att han kan fixa mig till på lördag. För då vill jag ju kunna vara representabel. Känns inte som att jag borde hoppas på för mycket.. Det verkar bara bli värre och värre. Ondare och ondare. Idag höll jag nästan på att svimma flera ggr, så var tvungen o sätta mig ner. Kallsvettig blev jag också. Nej, inge roligt. Orkar inte gå in på i detalj vad det är som är fel..

Igår jobbade jag iaf till 16.00, sen städade jag mitt rum aka hälsofaran. Riktigt trashigt var det här. Men nu är det nästan fräscht, mamma ska bara dammsuga. Jag kan inte dammsuga, när jag gör det blir det bara en massa damm kvar.

Jag blåste blåsbubblor igår. Jag fick bubblorna av mamma i 20årspresent. Som ett litet barn stod jag och blåste om och om igen, och fotade gjorde jag också. Jag älskar blåsbubblor! Påminner om Gotland 2004 också. En enkel men uppskattad present av mamma, ibland förvånar hon en.

Det blev precis bestämt att morbror + familj och mormor ska grilla här. Trevligt tycker jag, slipper jag sitta här och tycka synd om mig själv och tänka på hur ont det gör. Men de får akta sig så de inte blir smittade av min disease ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback