Fashion against aids

Goddagens. Efter några jobbtimmar var jag nere på stan med mamma idag, som sagt. Satan va solskyddskrämer är dyrt alltså! Kikade även in på h&m och provade lite bikinisar, men hittade inget som föll mig i smaken.. Eller jo, men det fanns ju såklart inte i min storlek. Får kolla i Sthlm om jag nu tar mig dit innan Rhodos.. Skulle precis gå när jag upptäckte att övervåningen var full med fashion-against-adis-kläder. Linnen, bodys och t-shirts. Fanns jättemycket fint men man måste ju välja.. Det blev ett linne designat av Cyndi Lauper och en t-shirt designad av Tokio hotel.

Kommentarer
Postat av: Söder

Såg du inte den designad av mej ?

Den e grymt snygg, d står typ " Söder är bäst " sen är de en sköön smile gubbe och en stor stjärna. för ja e ju en stjärna ;D

Postat av: Camilla

Haha nej den måste varit slutsåld :O

Hhahah vad har ''Söder är bäst'' med aids o göra förresten? haha XD

2009-05-29 @ 09:47:13
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback