Don't you know that I want your love?

Godmorgon suckers. Igår hade jag och Felicia början på vårt Saw-maraton. Vi började prata om alla Saw-filmer en dag, som faktiskt är väldigt bra, och betämde oss för att ha ett. Så igår hyrde vi ettan och tvåan, köpte mat och naturgodis och åkte hem till mig. Jag har verkligen inte sett tjusningen i de där filmerna förut, men de är himla bra. Så smarta, så genomtänkta. Det är rätt coolt. Efteråt såg vi på Mtv när en kille drog upp en mask i näsan och ut genom munnen. Det var mysigt. Utklassade äcklighetsgraden i Sawfilmerna rätt så mycket.

Igår fyllde ju Sara år, så mitt emellan filmerna så satte vi igång med ett litet projekt. Det blev hur bra som helst!! Sen ringde vi Sara och spelade upp vårt lilla projekt. Vi är verkligen one of a kind.... Eller ja, two. Men jag tror hon uppskattade det : -) Right Sarre? Jag skulle minsan gjort det iaf. Och det tog himla lång tid att göra det.

Jaaaaaaja, idag ska jag och F till Sthlm och köpa en massa presenter och shoppa sommarkläder.


Kommentarer
Postat av: Sarre

You bet I did :D:D:D! Ingen tar er när det gäller sång det vill jag lova! Älskar er era crazy bastards ;D haha<3

2009-05-07 @ 15:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback