Sugarcult - Memory

Det finns dagar då man känner sig stark, och dagar då man känner sig svag.
Idag är en strak dag.
Jag tänker att detta kommer inte bli svårt, för det är helt självklart.
För det skulle ändå aldrig fungera.

Jag älskar när det finns personer som får en att inse.
Jag borde insett för länge sedan, men nu har det inte blivit så.
Men efter tre timmars telefonpratande, när klockan var hals sex på morgonen,
då förstod jag äntligen, kändes det som. Att vad fan håller jag på med?
Helt insane, helt tokigt, crazy och framför allt onödigt.

Så tack Jesper :)

Ikväll ska jag träffa tre underbara tjejer och det är ju inte helt fel!
Som vanligt måste jag städa mitt bombnedslag till rum först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback