Såhär på morgonkvisten

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senast sms av? Martin S
Vem tänker du på nu? På Martin eftersom jag just skrev hans namn
Vem pratade du senast i telefon med? Felicia
Vems hus var du senast i? Jonas..
Vem sa du senast jag älskar dig till? Till mamma tror jag
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Mamma
Vem önskar du var med dig nu? Ingen, jag mår piss och vill vara ensam
Vem är din favoritsläkting? Sara helt klart!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Går ej i skolan, men då när jag gjorde måste jag svara Blåa jackan!!

VAR
Var går du i skolan? Går ej
Var är din telefon? Ligger på nattduksbordet
Var är din mamma? En våning upp med morfar
Var sover du? I min underbara säng
Var handlar du mest? H&M tror jag..
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Hahah på en Per Gessle konsert ;p
Vart åkte du bil senast? Till Jonas
Var i ditt rum är du? I min säng!

VAD
Vad åt du senast? Choklad
Vad drack du senast? Vatten
Vad har du för färg på dina byxor? Svarta är dem
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt lypsyl
Vad gillar du mest i skolan? Går fortf inte i skolan men jag gillade mest Felicia
Vad har du på fötterna? Ingenting
Vad är din favoritfärg? Beror på vad det handlar om. Men lila är fint.
Vilken film såg du senast? Solstice. Bra!
Vad hör du just nu? Inte ett skit..

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Haha ja
Tyckt att din kusin är het? Skojar du eller? Sara är ju döhet
Kört över hastighetsbegränsningarna? Ja men bara lite, det får man ju
Målat om ditt rum? Nej bara tapetserat om
Dansat framför en spegel? Yes sir
Fått hicka? Ja fyfan va jag har hatar att ha det....
Älskat någon? Ja det har jag.

(snodd från
Bea)


Kommentarer
Postat av: kussengussen

haha döhet va väll att ta i liiiite kanske xD



Du e för söt<3

2009-01-05 @ 20:44:23
Postat av: Camilla

;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback