Gone away are the golden days

Igår glömde jag bort den här bloggen.
Rätt lustigt för jag var inte direkt superupptagen.

Men om ni promt måste veta vad jag gjorde så övningskörde jag, scannade in foton på datorn, såg 24, pluggade teori, städade, gick promenad i snön, pluggade mer teori, såg på film, pratade i telefon.

Idag ska jag ner på stan och lämna tillbaka ett par skor som jag köpte i onsdags.
Man borde inte behålla ett par skor som man inte ens vill visa sig i..
Vet inte riktigt hur jag tänkte där. Hehe.
Antagligen ''jag vill ha ett par nya skor, hur de än ser ut''
Sen kom jag väl på att det var lite dumt att tänka på.
För ett par skor i garderoben gör ingen nytta.

Sara, jag, Linda. Jag vill ha lika blont hår nu som då!


Kommentarer
Postat av: sara

haha jag döör! Lindas min XD



<3

2009-01-24 @ 16:53:45
Postat av: Camilla

haha ser nästan ut som en gammal sur gubbe :P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback