En enda smörja

Det är mycket lättare att vara arg än att vara ledsen.
så nu är jag arg.
Arg på mig själv, arg på dig och arg på dig.
För att ni är så oerhört respektlösa och dumma i huvudet.
På mig själv för att jag är så otroligt rubbad och inte kan fatta.
Jag vill vara känslokall, känslolös.
Skulle vara så otroligt skönt.

Egentligen är jag så oerhört otroligt förjävligt ledsen över allt,
men som sagt, det är lättare att vara arg, så nu är jag det.
Nu fick jag lust att ha sönder något.
En sån där boxningssäck skulle sitta så jävla fint.
En sån ska jag önska mig i födelsedagspresent.

Mitt i denna arghet så fick jag ett sms som gjorde mig glad.
Det stod att nu kan jag komma och hämta tusen skivor med 24, på Axéns livs.
Tänk att det ska jag göra, och jag ska kolla tills mina ögon är döda.
Och jag ska tänka INGENTING på dig, och om jag råkar göra det så tänker jag slå mig själv.
För just nu känns det som att du inte ens förtjänas att tänkas på.....
Och det gör bara ont, ju.
Kan man inte bara sluta tänka?
Sluta tänka och sluta känna.
Och hur fan kommer det sig att man kan känna saker som man inte ens vill känna?
Varför kan man inte ens styra över sina förbannade jävla känslor.

Och DU... Akta dig. Ärligt talat.
Jag har alltid velat slå någon på käften.

Försent för edelweiss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback