Juleklappar

Woho! Äkskar att gårdagen blev lyckad. Nu är det bara nyår kvar att planera, haha.. Har en känsla av att det kommer gå sådär, har ingen aning om vad man ska göra. En rolig fest, se raketer vid tolv och en rolig efterfest vore det utlimata. Men det kryllar inte direkt av roliga hemmafester i den här stan. Nu ska jag fixa mat och se på någon film. ÅH, ska se på Harry Potter och halvblodsprinsen som jag fick i julklapp ^^, Jag är en Harrypotter-nörd. Harry + Twilight är nog de bästa böckerna jag läst.

Förutom filmen så fick jag på julafton mina skor från H&m (som jag hade beställt själv ;p), mina kamera-filter (som jag också beställt själv), pengar, Alias-box, Twilightböckerna två och tre, pengar till playstation2, ett ljus, ett sällskapsspel, strumpor och godis. TACK MINA BÄSTA FÖRÄLDRAR. Och syster för filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback