Älg i diket

Halu. Igår när vi åkte hem från Sofie påväg till Johanna fick jag en chooock. Såg en jävla älg vid vägkanten. Eller i diket typ. Det var hemskt , jag bara skrek och Johanna fattade ingenting. Haha så sjukt var det, helt plötslgit ser jag något stå där, som ett spöke o så på två sekunder hade vi åkt förbi o det var det borta och jag hade hjärtklappning. Men lite coolt också, heheh. Mamma säger alltid akta dig för djuren, kör försiktigt, whatever jaja ok tänker jag. Tack och lov att den inte stod på vägen bara, det skulle varit lite värre.

Jag har äntligen plockat upp i mitt rum, nu känns allt lite skönare. Man mår faktiskt lite dåligt av ett ostädat rum. Nu ere en massa ljus tända här och en röd fleecefilt över mig. Så har jag sett Gossip girl och 24. Var tal om utgång där ett tag men jag kände inget sug, var inte pepp för fem öre. Kanske för att jag köpt 4 flaskor sprit jag inte tycker om.... Varför gjorde jag så? :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback