Pretty damn good

Hej. Igår var en jättebra kväll. Tjejerna kom, vi åt förrätt och varmrätt. Började dricka, åt ost och kex och öppnade presenter. Senare kom killarna och då blev det skönsång i dörröppningen och så hade de med sig en flarra åt mig, snällt av dem :- ) Blev ytterligare sång senare när alla var samlade och när klockan var runt elva drog vi ner till Olearys. Efter en inte allt för lång väntan kom vi in och där var det dans, födelsedagsdrinkar, champange, grattiskramar m.m som väntade. Lyckad kväll! Dessutom väntade ju världes bästa fyllekäk när jag kom hem, rester från middagen.

Idag har vi betalat Rhodosresan! Prick 6 veckor kvar tills den.. Wiho. Har sett på en massa repriser hela dagen och nu på kvällen One tree hill, Gossip girl och Wipeout. Nu kollar jag på Söndagsparty med Filip och Fredrik på femman, stort fan av dessa killar! Ett program med dem är alltid värt att se!
































Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! Och jag la in tre av bilderna på min blogg, hoppas det är OK :) <3

Postat av: Camilla

Tack detsamma! Javisst ;D <3

2009-04-27 @ 12:40:54
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback