Teoriprov och födelsedag

My my my .. Jag åkte upp till Sthlm idag för att göra teoriprovet. Sjukt nervös var jag. När jag väl satt där inne och skulle svara på frågorna fattade jag knappt vad det stod och läste allt arton gånger för att inte missuppfatta. Markerade tusen frågor och satt tills det var två minuter kvar. Då tryckte jag Avsluta provet och såg texten Resultatet kommer att komma om några sekunder. Fyfan va mitt hjärta dunkade då. Tills jag slutligen möttes av ett grönt godkänt och när jag kollade längre ner även av siffran 63. Då drog jag nog världens högsta suck av lättnad, så högt att hon bredvid mig kollade.

Pju. Vilken press som släppte där alltså. ''Bara'' uppkörningen kvar.

Idag fyller min syster år. Min lilla lilla syster fyller 17. Och om ett år 18. Så nu har mormor och morfar precis kommit och vi ska snart äta fördelsedagsmiddag. (skitgod) Senare ska pappa och jag ut och köra.

Och ikväll är det DH! Det ska jag se, på min tv med perfekt kvalitet på bilden. (not)
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback