Godmorgon?

Man ska inte sova bort dagen, säger min mamma och alla andra. Men hur kul är det egentligen att vakna halvtio? Allt och alla är döda. Inte ett livsspår så långt ögat når. Nej, världen sätter igång klockan 11-12, tills dess kan man ju likagärna sova. Fast sen valde jag ju inte att vakna nu utan gjorde det för att jag är sjuk. Fast det går åt rätt väg, min sjukdom, jag mår mucho bättre. Friskare, deifinitivt.

Och igårkväll satte jag mobilen på tyst och stängde av vibrationen. Ifall att någon skulle få för sig att ringa och väcka mig på natten.. Sen tänkte jag att tänk om den där personen ringer. En speciell person alltså. Men men, jag stängde av vibrationen ändå. Det roliga var att imorse hade jag 7 missade samtal från just den personen. Är jag synsk eller är jag synsk? Vet inte om jag tycker det var bra eller dåligt att jag missade dem. Lite synd kanske, men jag är ju fakitskt sjuk.. Såvida denna person inte har lust att catcha some ögoninflammation?

Sen hade jag ett missat samtal från TA också.. TA, vad i hela fridens namn ville du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback