Onsdagen

Tjabba!

Igår var  mys.
Mötte först Felicia och Sara på stan för att köpa biljetter till på lördag.
Sen drog Sara till sin körlektion och jag och Felicia begav oss till Moreberg.
Där tog David emot oss och hjälpe oss (läs mig) som vanligt ;P
Vad skulle jag göra utan honom liksom?
Skulle vara lost i denna värld av teknik, haha.

Sen åkte vi och mötte Sara igen.
Handlade mat och lite smått och gott (pucko) inför kvällen.
Sen, tro det eller ej, så lagade vi till en kycklinggryta och kokade ris.
Och allt gick smärtfritt.
Helt otroligt om du frågar mig.
Fast Uncle ben's-såsen var rätt så smakfri.
Men det var ju inte vårat fel?
Fast det var ju iof vårt fel att vi glömde salta och peppra kycklingen.. (a)

Efter maten åkte vi hem till mig och satte på en film.
Paycheck vart det och ni kan ju fråga Felicia om den var bra .. ;)
Hon somnade efter max en halvtimme ;p
Men den var bra och nu kan jag äntligen lämna tillbaka filmen till Vicke,
lånade den ju av honom för ca. två år sedan, haha ;p

Efter filmen så vaknade Felicia till igen och vi såg på lite gamla videor vi hade spelat in.
Sånt är så kul, skattade så jag fick ont i magen.
Och efter ett försök till att planera helgen lite så slocknade vi..

Nu har Sara åkt hem för att plugga
Jag och Felicia ligger här i min säng med huvudvärk
Som döda små sälar under täckena
Och jag försökte nyss mig på att koppla in sladdarna
Ni vet som jag köpte, för att få in databilden i tvn.
Det funkade såklart inte.
Nu väntar vi på att David ska ringa på sin rast!
Min räddande ängel ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback