Idol

Linda var min favorit i Idol.
Hon åkte ut idag.
Sånt gör mig så irriterad..
Fattar inte hur folk röstar?
Varför röstar de inte ut de dåliga istället

Sånna där program slutar ju med att alla röstar på den person de gillar mest
Inte den som sjunger bäst.
... Visserligen kan jag erkänna att jag gärna skulle vilja att han med långt hår åkte ut
Inte för att han sjunger dåligt, utan för att jag stör mig på hans sätt att sjunga.
Han lallar  runt på scenen som en jag vet inte vad.
Och så  tycker jag hans hår är fult... he he.
Ok jag är som alla andra.
Tyckte också det var rätt att han som åkte ut igår gjorde det.
Killen alltså. Kommer inte ihåg vad nån heter..
Men hans rörelser när han sjöng störde mig.

Fast skillnaden är väl att jag inte ringer och röstar.

Egentligen borde domarna bestämma hela vägen till vinst
Men. Då skulle de väl hitta favoriter
Och så skulle de ha kvar dem hela vägen, även om det går dåligt för dem en gång
För ''de vet att de har det i sig'' eller nått sånt.
Nej, varför inte bara lägga ner hela skiten?
Det är ändå bara auditionerna som är roliga
Sen blir det mest långtråkigt..

Trots allt detta kommer jag väl sitta och kolla på skiten
Fredag efter  fredag..

Fast förhoppningsvis har jag bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback