Torsdag

Fan vad jag har ont i min rygg..
Dessa långa dagar dödar mig.
Men imorn är jag ledig:D

Haha, vet ni vad det värsta man kan hota sin kompis med som treåring?
När någon är dum och man vill säga nått elakt?
''Du får inte komma på mitt kalas!''
Haha då blir den andra ledsen men kontrar alltid med
''Men då får inte du komma på miitt kalas!!''

Haha... idag råkade jag riva en unge med mina naglar så han började gråta.
Haha alltså. De är farliga de där naglarna.
Jag hugger mig själv ofta och får djupa sår!
Stackars unge!
Tummnageln är värst, mördarnagel fan!!

Efter jobbet var jag en snäll storasyster och hjälpte min syster med läxan
Trots huvudvärken.
Sen åkte vi iväg mot Nykvarn och till Jenny som fyllde år.
Vilmer snodde allas uppmärksamhet som vanligt,
men jag kände ingen enegi till att leka, hade fått nog för idag ;p
Trodde aldrig innan att man kunde få nog av att leka med söta små barn.
Men så ere..

Sen skyndade vi oss hem till Fringe
Och mamma var livrädd att hon skulle köra på en älg, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback