Nå?

Tudiludi.
Idag sov jag till tolv.
Fan va skönt.
Sen såg jag på Kyle xy
Andra avenyn
Svensson svensson
haha..

Sen kom min lillasyster hem med vitlöksbröd!
Ibland tycker jag om den ungen

Lite roligt..
Förra året hade jag, min syster och min kusin (sara) lugg vid denna tid.
Sen lät vi det växa ut..
NU, har Sara klippt lugg igen.
Linda ska görat imorn..
Och jag funderar strakt på att göra det jag med.
Men är lite osäker..
Men I NEED CHANGE!

Så har en liten fråga till er..
1. Ska jag skita i det över huvud taget?
2. Ska jag klippa lugg?
3. Ska jag klippa lugg och tona håret brunt??!

Jag trivdes i brunt kommer jag ihåg..
Vad som inte är så fint är ju när det börjar växa ut.
Men om jag tonar så blir det väl inte riktigt samma, de bleks ju efter ett tag?

Bu jag borde skämmas som ens tänker  tanken om att kanske gå ut idag!
Vem var det som skulle ta det lite lungt framöver?
Så klarar jag knappt en helg!
Fast nej.. Jag blir nog hemma..
Eller....... ?
Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback