Lite onödigt kanske .. ?

Yes, första dagen jag får sova ut denna vecka! tänkte jag..
... och vaknade halv tio.
När man får sova så går det inte
När man inte får så är det ett helvete att gå upp ens klockan tio.

Jag känner mig glad idag och det har en anledning.
En sån liten sak som gjort mig så glad.
Och hur skumt det än låter ledsen på samma gång.
What?

Idag ska jag ju till doktorn.
Närmare bestämt klockan två.
Men det känns inge bra, för jag har inte ens ont i halsen idag.
Så det känns lite skumt..
Vad ska jag säga liksom, ''ja jag hade ont i halsen iförrgår.. ''
Fast visserligen så har jag haft det från och till nu i tre veckor.
Men ändå, kostar doktorn mycket pengar?
Isåfall känns detta väldigt fel..

Efter det ska jag iaf ner på stan med mamma.
Ska till optikern och kolla synen..
Kika på ett par stövlar jag funderar på att köpa och en jacka.

Vet ni vad vavava? Jag laddar ner Heroes säsong tre i detta nu.
Vad glad jag vart när jag såg att det kommit tre avsnitt.
Och min dator är glad idag, det går jättefort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback