Die hard 4

Jag använder min soffa nu för första gången någonsin typ ;p...

Inte för att jag hade lust utan för att jag måste.

Internet signalen räcker nämnligen inte till sängen.

Vilket är helskumt för det skiljer typ en, högst två meter mellan dem.


Jag kollar på våra plötsligt tillkomna kanaler just nu ;)

Die hard 4, på Canal + hits.

Nice nice.

Vad som inte är nice är att vi ska byta så vi får kanaler via stadsnätet.

Och då kommer vi itne ens ha tv400, min kära kanal.

Typ trean, femman och mtv är de enda bra vi kommer ha.

Woho.. Jag kommer sakna tv400 :(


Men, samtidigt som vi byter tvkanalerna till stadsnätet,

så kommer vi byta så vi får bredbandet därigenom också.

Vilket är awesome, eftersom det kommer sluta krångla och bli 20 ggr snabbare!


Meen ska försöka hänga med lite filmen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback